Кількість
|
Вартість
|
||
|
Набір пневматичних знімачів дизельних форсунок MAGMA MG51107 призначений для демонтажу форсунок BOSCH, DELPHI, DENSO, SIEMENS та Common Rail. Він ефективно видаляє застряглі форсунки за допомогою стисненого повітря та високочастотних вібраційно-ударних імпульсів, що забезпечує швидкий і надійний результат.
Комплектуюча деталь | Опис/Характеристики |
---|---|
Пластиковий кейс | Міцний кейс для зберігання та транспортування інструменту |
Циліндр (молоток пневматичний) | Інструмент для створення вібраційно-ударної дії |
Шланг з краном | Гнучкий шланг для підключення до системи стисненого повітря з регулювальним краном |
Адаптери (19 шт.) | Різьбові адаптери: M8x1.0, M8x1.25, M8x1.5, M14x1.5, M16x1.5, M17x1.0, M18x0.75, M18x1.5, M20x1.0, M20x1.5, M22x1.5, M25x0.5, M25x1.0, M26x0.75, M27x0.75, M27x1.0, M29x1.0, M31x0.75 |
Тиск повітря:
- Робочий діапазон тиску: 5-8 бар.
- Використання тиску понад 8 бар може призвести до пошкодження пневмомолотка.
Підготовка повітря:
- Для правильної роботи пневмомолотка необхідно використовувати блок підготовки повітря з автоматичною подачею змазки.
- Це дозволить значно продовжити термін експлуатації інструменту та забезпечити стабільну роботу.
Умови демонтажу:
- Демонтаж форсунок слід виконувати на прогрітому двигуні, щоб уникнути пошкодження форсунки та полегшити її вилучення.
- Особливо це важливо для двигунів 2.0 CDI (код M9R630), які встановлюються на автомобілях Renault Trafic, Opel Vivaro, Mitsubishi Primastar.
Компресор та шланг:
- Об'єм ресивера компресора має бути не менше 50 літрів для забезпечення стабільного потоку повітря.
- Пневматичний шланг повинен мати внутрішній діаметр не менше 8 мм для ефективної роботи інструменту.
Набір пневматичних знімачів дизельних форсунок MAGMA MG51107 призначений для автомеханіків, сервісних центрів та власників транспортних засобів з дизельними двигунами. Він забезпечує швидкий, ефективний і безпечний демонтаж застряглих форсунок, зокрема у двигунах із складним доступом. Використання цього набору дозволяє зменшити ризик пошкодження деталей двигуна, економить час та підвищує якість ремонту.